Формат који је у протеклих 10 месеци привукао огромну пажњу јавности, емисија Лава Григорија Пајкића „Контравизија“ један је од најгледанијих телевизијских пројеката тренутно.

Иако су многи сумњали о резултатима гледаности ове емисије, истину је изнео аналитичар Драган Караџић који је чињенице о рејтингу емисија јавно истакао на свом профилу на друштвеној мрежи твитер:

-У тв бизнису нема милости ни за кога. Гледаоци „купују“ производ – гледају емисије које им се допадају. „24 минута са Зораном Кесићем“ има још гори резултат у категорији 18- 49 година – образовани и урбани. У тој категорији његову емисију гледало је само 211.000 гледалаца – написао је Караџић иначе истакнути тв аналитичар и бивши кандидат за генералног директора Радио Телевизије Србије који се позива на истраживања „Nielsen-а“.

– У јавности полемика о гледаности емисије Зорана Кесића. Дакле, по истраживању Nielsen-а прошли викенд: „Контравизија“ Лав Пајкић 873.243 гледалаца, „24 минута са Зораном Кесићем“ 623.750. „Контравизија“ против „24 минута са Зораном Кесићем“, 249.493 гледалаца више- открио је признати аналитичар.

Дакле, према Караџићевим наводима, емисија „Контравизија“ која се емитује недељом у 19.15 часова, је у једном тренутку била четири пута гледанија од формата Зорана Кесића, због чега је Лав Пајкић веома поносан:

-Мој тим и ја нисмо изненађени јер смо напорно радили како би овај формат био што квалитетнији. Направили смо спој политике и актуелности које обрађујемо на сатиричан начин, тако да ми је драго што се то публици допало и што смо захваљујући њима стално у топ 10 емисија у нашем дану. Наши гледаоци су нам омогућили да будемо често чак до 30-ак места испред наших конкурената – задовољан је Лав.

Advertisements